Je online betaling aan Speelgoed voor Volwassenen, een website van Livebetter wordt afgehandeld door een zogeheten Payment Service Provider (PSP). Een PSP maakt het online betalen in onze webshop mogelijk door online betaalmethodes, zoals iDEAL, aan te bieden. Zo kun je als consument binnen een gebruiksvriendelijke en uitermate veilige betaalomgeving online betalingen verrichten. De PSP is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van je betaling en heeft geen invloed op a) de verwerking van de betaling door je bank en b) de levering van je online aankopen. De verwerking van je betaling is de verantwoordelijkheid van je bank en de afhandeling van je bestelling is de verantwoordelijkheid van Livebetter.

Vooruitbetalen via overschrijving

Wanneer je kiest voor vooruitbetalen per bank, zullen wij per automatische e-mail bevestigen dat je een bestelling hebt geplaatst. Zodra je betaling op onze bankrekening is bijgeschreven, nemen wij je bestelling in behandeling. Houd hierbij rekening met één tot drie werkdagen vanaf het bestelmoment. Die één tot drie werkdagen heeft je bank nodig om je betaling te verwerken. Onze levertijden gaan in vanaf het moment dat wij je betaling hebben ontvangen. Indien je de verzending van je bestelling wil bespoedigen, maakt dan geen gebruik van een bankoverschrijving en kies voor een andere betalingsmogelijkheid, zoals iDEAL.

iDEAL

Wanneer je kiest voor betalen met iDEAL, log je direct in op je eigen bankrekening. Je rekent daarna af in je vertrouwde internet-betaalomgeving die wordt beveiligd door je bank. Als je via iDEAL betaalt staat je bestelling direct als betaald gemarkeerd in ons systeem en nemen wij je bestelling in behandeling. Het komt nog steeds regelmatig voor dat iDEAL-betalingen door je bank worden afgebroken. Helaas kan Livebetter of onze PSP hier niets aan doen, ondanks dat iDEAL en/of je bank je anders willen doen geloven. Probeer het in dat geval gewoon nog eens of kies voor een andere betaalmethode, zoals vooruitbetaling via overschrijving.

Bancontact / Mister Cash

Bancontact / Mister Cash van Banksys is een populair betaalsysteem in België en nu ook door onze vele Belgische klanten bij Livebetter te gebruiken. Eenvoudig en klantvriendelijk je banknummer invullen en de betaling bevestigen met een beveiligingsmiddel, zoals een paslezer, van de bank. Als je via Bancontact / Mister Cash betaalt staat je bestelling direct als betaald gemarkeerd in ons systeem en nemen wij je bestelling in behandeling.

PayPal

Een volgende mogelijkheid is PayPal. Met een PayPal-account betaal je met je e-mailadres en je PayPal-wachtwoord. Dit zijn de enige gegevens die je nodig hebt. Betalen gaat daarna via de door jou aangegeven wijze: je bankrekening, je creditcard of je PayPal-saldo. Als je via PayPal betaalt staat je bestelling direct als betaald gemarkeerd in ons systeem en nemen wij je bestelling in behandeling.

Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij inwoners van Nederland de volgende betaalmethode(s) aan:

  • Achteraf Betalen

Betaling dient aan Klarna te worden gedaan. Achteraf Betalen werkt heel eenvoudig en is mogelijk voor bedragen van minimaal 30 tot maximaal 150 euro. Als je in Nederland woont, kies je tijdens het afrekenen bij ‘Betaalmethode’ voor ‘Klarna Achteraf Betalen’. Na het invullen van de door Klarna gevraagde informatie krijg je (meestal) direct van Klarna te horen of je achteraf kunt betalen. Wij regelen daarna de rest. Voor betalen via Klarna berekenen wij een kleine toeslag, dit zijn de kosten die Klarna bij ons in rekening brengt.

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna . Algemene informatie over Klarna vindt je hier . Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Pinbetaling of cash

Pinbetalingen en cash zijn betaalmogelijkheden die alleen van toepassing is in onze showroom te Spijkenisse en bij verkooppunten op locaties.